Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Η Δουλειά Δεν Είναι Ντροπή [6]

ΕΚΤΗ ΠΡΑΞΗ
Πρόσωπα: 
Θρασύβουλος
Ζευγάρι (Άντρας-Γυναίκα)
Τάκης 

Τάκης:  Γειά σας, τι κάνετε, είστε καλά;
Άντρας: Τι κάνεις εσυ εδω;
Τάκης: Ο πιτσαδόρος είμαι, δε με θυμάστε;
Γυναίκα: Τι λέει αυτός;
Άντρας: Και βέβαια σε θυμάμαι, για αυτό σε ρωτάω τι κάνεις εδω.
Τάκης: Τι να κάνω, πιτσαδόρος είμαι, τις πίτσες έφερα!
Άντρας: Με κοροϊδεύεις αγόρι μου;
(η γυναίκα έχει ένα βλέμμα απορίας μα και περιέργειας μαζί, ενώ ο Θρασύβουλος κρυφογελάει με την κατάσταση και επεμβαίνει για να προλάβει τα χειρότερα)
Θρασύβουλος: Το παλικάρι εκτός από πιτσαδόρος είναι και συνάδελφος.
Άντρας: Συνάδελφος;
Θρασύβουλος: Ναι.
Άντρας: Δουλεύετε μαζί στο κατάστημα με τα ερωτικά βοηθήματα;
Θρασύβουλος: Πού;
Άντρας: Στο κατάστημα με τα ερω...
Θρασύβουλος: (του ρίχνει ένα δυνατό σκαμπίλι)
Ρε, πάς καλά, για ποιούς μάς πέρασες;
Αστυνομικοί είμαστε, όχι νταβατζήδες.
Άντρας: (πιάνοντας με έκφραση πόνου το μάγουλό του, ενώ η γυναίκα του φαίνεται να αλλάζει διάθεση και να το διασκεδάζει περισσότερο) Ορίστε;
Τάκης: (που μπαίνει κατευθείαν στο πετσί του ρόλου) 
Μα έχει δίκιο ο συνάδελφος κύριε.
Θρασύβουλος: Μα τί κύριε και μαλακίες ρε συνάδελφε και ‘συ, δε τους βλέπεις;
Πλουσιόπαιδα είναι που έχουν κλέψει το αυτοκίνητο του μπαμπά και κάνουν βόλτες, δημόσιος κίνδυνος δηλαδή.
Τάκης: Μάλιστα, μάλιστα, με ξεγέλασε η εμφάνισή τους.
Θρασύβουλος: Δε βλέπεις ότι φοράνε σχολικές ποδιές;
Τάκης: Άστο συνάδελφε, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, το τί έχουν δει τα ματάκια μου δεν περιγράφεται! 
Γυναίκα: Εσείς δουλεύετε στην Ασφάλεια κύριε αστυνόμε;
Θρασύβουλος: Εσύ γιατί πετάγεσαι;
Τάκης: Άσ’ το κορίτσι ρε συνάδελφε, μια ερώτηση έκανε, σε αυτή την ηλικία τα παιδιά έχουν διάφορες απορίες.
Ναι, κορίτσι μου, στην ασφάλεια είμαι.
Παριστάνω τον πιτσαδόρο, αλλά δουλειά μου είναι να καταγράφω ύποπτες κινήσεις, να παρατηρώ αυτό που άλλοι δεν μπορούν, να μυρίζω σαν σκύλος και να βλέπω σαν κουκουβάγια.
Γυναίκα: (κοιτάζοντας με νόημα τον Τάκη) Φαίνεστε ικανός άνθρωπος, αλλιώς πώς θα σάς είχαν σε τέτοιο πόστο; 
Και να σάς πω και κάτι, θα σάς πήγαινε πολύ η στολή.
Τάκης: (προς τον Θρασύβουλο) Το κορίτσι έχει αντίληψη συνάδελφε, δε της ξεφεύγει τίποτα.
Άντρας: Νομίζω πως παρατράβηξε αυτό το αστείο.
Έφερες τις πίτσες, θα πληρωθείς και θα φύγεις.
Έχουμε δουλειά εδώ, δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.
Τάκης: Τί είπες;
Άντρας: Νομίζω πως άκουσες, πάρε τα λεφτά σου και πήγαινε.
Τάκης: Σοβαρά;
Άντρας: Πολύ.
Δε θέλω να με αναγκάσεις να πάρω τηλέφωνο στην πιτσαρία.
Τάκης: (γέλια) Και πώς θα σηκωθείς από το αυτοκινητάκι σου αγόρι μου, θα φωνάξεις γερανό;
Άντρας: Άκου νεαρέ, δεν είναι καθόλου αστείο.
Ήρθες, έφερες τις πίτσες, πες μάς πόσο κάνουν και φύγε.
Τάκης: Δεν ξέρεις πόσο κάνουν;
Θρασύβουλος: Πώς μιλάς έτσι στο συνάδελφο.
Δε σε έχουν μάθει οι γονείς σου να σέβεσαι τα όργανα της τάξης;
Τάκης: (γέλια) Τί να τον έχουν μάθει, δεν τον βλέπεις, ο άνθρωπος φαίνεται από μακριά ότι είναι αντιδραστικό στοιχείο.
Θρασύβουλος: Κι εγώ για έτσι τον κόβω.
Τί θα κάνουμε με δαύτον τώρα;
Τάκης: Εγώ λέω να του κάνουμε μερικές ερωτήσεις και αναλόγως του τί θα απαντήσει να αποφασίσουμε.
Η κοπέλα φαίνεται εντάξει.
Γυναίκα: (ναζιάρικα) Μα και ο καλός μου είναι πολύ καλό παιδί κύριε αστυνόμε.
Τάκης: Κορίτσι μου, εσύ είσαι καλός άνθρωπος, εμένα όμως η εμπειρία με έχει διδάξει να  βλέπω πίσω από τα λεπτά σημεία κάθε ανθρώπου.
Είμαι σίγουρος πως αυτός σε παρέσυρε.
Φαίνεται από τη φάτσα το ποιόν του, αν ζούσε ο Λομπρόζο να είσαι σίγουρη πώς θα συμφωνούσε μαζί μου.
Άντρας: Ο ποιός;
Τάκης: Ο Λαμπρόζο νεαρέ, ο Τσεζάρε Λαμπρόζο, αλλά που να ξέρεις εσύ απ’ αυτά, εσύ ρόδα, φιγούρα και να κλέβουμε αμάξια ξέρεις.
Αλλά θα πέσεις σύντομα στα χέρια μου, να είσαι σίγουρος.
Κι όταν πέσεις να ξέρεις πως δε θα τη γλυτώσεις εύκολα.
Εγώ δεν είμαι υπάλληλός σου, είμαι η τάξη, είμαι κι η ασφάλεια μαζί.
Για αυτό σου λέω, μην τσαμπουκαλεύεσαι σε μένα, δε θα τη βγάλεις καθαρή.Ρώτα για μένα και θα μάθεις.
Θρασύβουλος: Τί λες ρε μαλάκα;
Τάκης: Αααα, συνάδελφε, εδώ θα τα χαλάσουμε.
Κόψε τις κλήσεις σου και μην ασχολείσαι με την αστυνομική επιστήμη.
Λες να βρίσκομαι εκεί που βρίσκομαι τυχαία;
(πιάνει τον άντρα από τον σβέρκο και τον σφίγγει δυνατά).
 Είδες τί μάς λεει ο τροχαίος, θα μάς την πουν τώρα και οι άσχετοι! Τί λες κι εσύ αγόρι μου, συμφωνείς;
(ο άντρας μορφάζει από τον πόνο και προσπαθεί να ξεφύγει από τα χέρια του Τάκη)
Δε μιλάς ε... τί να πεις κι εσύ, που να καταλαβαίνεις από τα προβλήματα των μεγάλων, εσένα τώρα το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να μη βρεθείς μπλεγμένος.
Πάντως μην ανησυχείς, εγώ έχω τη φήμη του σκληρού αλλά είμαι δίκαιος, αν συνεργαστείς όλα θα πάνε καλά, αλλιώς δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα.
(Ο Θρασύβουλος αρπάζει  τον Τάκη και τον τραβολογάει στο σαλόνι)
Τάκης: Τί έπαθες ρε, γιατί με τραβάς έτσι;
Θρασύβουλος: Τί είναι αυτά που κάνεις ρε μαλάκα,
για χαβαλέ σε έμπασα μέσα, τελείωσε τώρα, τί κάνεις;
Τάκης: Εγώ ή εσύ;
Θρασύβουλος: Τι λες ρε; Εγώ ήρθα για δουλειά εδώ.
Τάκης: Τί σόι δουλειά είναι αυτή που έπρεπε να ντυθείς αστυνομικός δηλαδή;
Θρασύβουλος: Και τί σε νοιάζει εσένα ρε μαλάκα;
Τάκης: Τι με νοιάζει ε;
Θρασύβουλος: Μου είπε ο κυρ-Απόστολος να έρθω και ήρθα, τί θες τώρα;
Τάκης: Κι από πότε εσύ κάνεις ό,τι σου λένε οι άλλοι;
Θρασύβουλος: Και τί θες να κάνω, να χάσω κι αυτή τη δουλειά και να μάς πετάξει ο άλλος έξω από το σπίτι, πάλι τα ίδια θα λέμε;
Τάκης: Εσύ πάντα μισούσες τους μπάτσους και τώρα παριστάνεις έναν από αυτούς;
Τι θα κάνεις δηλαδή, θα με ανακρίνεις ή μήπως σκέφτεσαι να με συλλάβεις;
Θρασύβουλος: Τίποτα από τα δύο, μόνο σήκω και φύγε να τελειώνω.
Τάκης: Να τελειώνεις;
Ποιόν από τους δύο σου ανέθεσε ο κυρ Απόστολος να γαμήσεις πρώτα, το χοντρό ή τη χοντρή, ή μήπως είναι μόνο να σε γαμήσει ο χοντρός και να σου φορέσει τη σχολική ποδιά;
Θρασύβουλος: Τί λες ρε, θες να τσακωθούμε;
Τάκης: Νομίζεις πως έχω πρόβλημα;
Θρασύβουλος: Μα τί θες από ΄μένα;
Τάκης: Από ΄σένα τίποτα, από τον Θρασύβουλος θα ήθελα.
Θρασύβουλος: Ο Θρασύβουλος είμαι, λες να είμαι κάποιος άλλος;
Τάκης: Σιγά μην είσαι ο Θρασύβουλος εσύ!
Ο Θρασύβουλος που ξέρω εγώ δε θα ερχόταν να κάνει την πουτάνα για να πληρώσει ένα σπίτι.
Πώς κατάντησες έτσι ρε μαλάκα;
Θρασύβουλος: Δε μάς χέζεις ρε Τακούλη, κοίτα τα χάλια σου και άσε με να κάνω τη δουλειά μου.
Σταμάτησα τις θεωρίες εγώ για να τις αρχίσεις εσύ;
Τάκης: Δεν υπάρχει κανένα χάλι πάνω μου αδερφέ, σήμερα εξαγνίστηκα.
Θρασύβουλος: Εξομολογήθηκες ρε μαλάκα;
Τάκης: Όχι ακριβώς, εξομολόγησα όμως το αφεντικό μου.
Θρασύβουλος: Όπα!
Τάκης: Και τον εξομολόγησα για τα καλά.
Ξέρεις πού βρίσκεται τώρα;
Θρασύβουλος: Πού;
Τάκης: Μέσα στην αποθήκη δεμένος, με κάτι κιλά ζύμη πάνω στο κεφάλι του.
Θρασύβουλος: Τί έγινε ρε μαλάκα;
Τάκης: Πάλι καλά να λες που δεν κατάφερα να βρω πού κρύβεις την καραμπίνα, γιατί θα επέστρεφα να τον καθαρίσω τον πούστη.
Θρασύβουλος: Ρε μαλάκα τί έκανες;
Τάκης: Με απέλυσε.
Θρασύβουλος: Και θες να απολύσουν και ΄μένα τώρα;
Τάκης: Ακούς τι σου λέω; Με απέλυσε. 
Ήμουν λέει αργός.
Τρεις φορές έχω πάει στο ΚΑΤ με σπασίματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας και θα με πει ο μαλάκας αργό.
Δηλαδή έπρεπε να σκοτωθώ για τις γαμημένες τις πίτσες;
Θρασύβουλος: Κι είναι δεμένος τώρα;
Τάκης: Ε ναι, δε νομίζω να έχει καταφέρει να ξελυθεί, εκτός αν είναι ο Χουντίνι.
Θρασύβουλος: Κάνει και πλάκα ο μαλάκας.
Ρε θα σε κυνηγάει η αστυνομία τώρα, το έχεις συνειδητοποιήσει;
Τάκης: Κοστίζει η ελευθερία φίλε. Το ξέχασες;
Θρασύβουλος: Δεν πάς καλά εσύ μαλάκα, τί θα κάνουμε τώρα;
Και να σου πω, την παραγγελία γιατί την έφερες;
Τάκης: Είχα πληρωθεί και για αυτό το δρομολόγιο, επίσης ήθελα να δω και τους χοντρούς για τελευταία φορά.
Αυτή είναι ομορφούλα ρε... πρώτη φορά την παρατηρώ καλά. Αυτός ο πούστης είναι κακομούτσουνος, άσε που ποτέ δεν έχει δώσει και κανά πουρμπουάρ, σπάγκος από τους λίγους.
Θρασύβουλος: Μαλάκα, φύγε σε παρακαλώ, άσε τουλάχιστον εμένα να κρατήσω τη δουλειά μου, αλλιώς μάς βλέπω στο δρόμο.
Τάκης: Κοίτα, αν θες να κάνεις την πουτάνα, κάτσε, εγώ τώρα πιά το έχω λύσει το πρόβλημα μου.
Θα πάω μέσα, θα τρώω και θα πίνω τσάμπα με λεφτά του Κράτους.
Θα τους τα φάω κι εγώ μια φορά των πούστηδων.
Για αυτό σου λέω, κάνε και συ καμιά μαλακία να σε χώσουν μέσα να περνάμε αγάδικα, μην είσαι μαλάκας...
Θρασύβουλος: Έχεις τρελαθεί, τί είναι αυτά που λες;
Τάκης: Ανένηψα φίλε και νιώθω περίφημα.
Είχες δίκιο σε όσα έλεγες, αυτοί μάς γαμάνε και εμείς καθόμαστε και τους προσκυνάμε, δε γίνεται έτσι ρε φιλαράκι, δε γίνεται.
Θρασύβουλος: Και βρήκες τη λύση εσύ τώρα;
Τάκης: Όχι μωρέ, ποιά λύση να βρω, απλά βαρέθηκα να σκύβω πια και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι, τίποτα άλλο.
Σκέφτηκα όσα μου έλεγες τόσο καιρό και κατάλαβα πως είχες δίκιο σε όλα.
Δε θέλω να με γαμάει κανένας φίλε, όχι έτσι τουλάχιστον, όχι έτσι...
(Ο Θρασύβουλος τον κοιτάει σκεφτικός)
Και τί παθαίνω τώρα... έρχομαι εδώ και βλέπω τον κολλητό μου να κάνει τα γούστα του αφεντικού του.
Αυτός που μου έλεγε να διεκδικώ τα δικαιώματα μου, να χτυπάω το χέρι στο τραπέζι και να μην αφήνω κανέναν να με γαμάει, αυτός τώρα τρέχει σαν σκυλάκι πίσω από τον κυρ-Απόστολο.
Για αυτό σου λέω, φώναξέ μου τον φίλο μου τον Θράσο και φύγε εσύ από τη μέση.
(Ο Θρασύβουλος γυρίζει την πλάτη του στον Τάκη, αντικρίζει τον χώρο, ξανακοιτάει τη στολή που φοράει και τον πιάνουν τα κλάματα. Γυρίζει προς τον Τάκη  και του δίνει ένα φιλί στο κεφάλι, σαν πατρικό.Ο Τάκης βουρκώνει, αγκαλιάζονται κι οι δύο.

Από το δωμάτιο ακούγονται εκκλήσεις για βοήθεια και οι δύο φίλοι χαμογελούν πονηρά μέσα σε έναν κλαυσίγελο)
Θρασύβουλος: Αλήθεια τη γουστάρεις τη χοντρή ρε;
Τάκης: Όχι μωρέ, τί να γουστάρω από δαύτη;
Θρασύβουλος: Λέγε, μεταξύ μας είμαστε.
Τάκης: Εντάξει, ωραίο προσωπάκι έχει, γλυκούλα είναι, αν έχανε και καμιά εκατοστή κιλά θα γινόταν φοβερό μουνί.
Θρασύβουλος: Πότε θα μάθεις να μιλάς σωστά ρε γαμώτο, αιδοίο λέγεται, όχι μουνί.
Τάκης: (με έκπληξη) Τί πράγμα;
Θρασύβουλος: Τίποτα, θα σου εξηγήσω μετά... πάμε να πιούμε καμιά μπύρα;
Τάκης: Κι αυτοί εδώ;
Θρασύβουλος: Ε τί αυτοί, φαί έχουνε, αμάξι έχουνε, μπορούνε να πάνε όπου γουστάρουνε, άσε να πιούμε κι εμείς κανά ποτάκι...
(Ο Θρασύβουλος και ο Τάκης αγκαλιάζονται και κατευθύνονται προς την εξώπορτα μέσα σε γέλια και κλάματα ενώ από το δωμάτιο ακούγονται απειλές από τον άντρα και ναζιάρικα καλέσματα από τη γυναίκα)
Η Αυλαία πέφτει αργά και στο κλείσιμο ακούγεται το 
"We ‘Re Not Gonna Take It" των Twisted Sister,


που σβήνει αργά μαζί με την αυλαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: