Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Αλλά...

Σε αγαπάω, σε θέλω, αλλά...
Θέλω να προσπαθήσω, ναι, το θέλω, αλλά...
Ξέρω πόσο σημαντικό είναι για 'σένα αυτό και θέλω πολύ να σε καταλάβω, αλλά...

Κάποτε ήμουν κι εγώ πρόσφυγας, ήμουν μετανάστης, και τους καταλαβαίνω, αλλά...
Τόσα χρόνια πέρασαν χωρίς νόημα, αλλά τί να κάνεις, έτσι είναι αυτά...
Όταν ήμουν μικρός, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα μεγάλωνα, αλλά...
Κάποτε ήμουν άτρωτος ή έτσι ένιωθα μάλλον, αλλά τώρα...

Θέλω να το παλέψω, αλλά...
Μέ έχει καταπιεί το αλκοόλ, αλλά...
Το τσιγάρο είναι ό,τι απέμεινε...
Δεν φοβάμαι τίποτα, αλλά γιατί τρέμω τις νύχτες;
Mπάζουν οι ιδέες, αλλά κουράστηκα να τους φτιάχνω στεγανά, και άλλα στεγανά.
Θέλω να βοηθήσω κάθε αδύναμο, αλλά...

Θέλω να χωθώ μέσα σου, αλλά...
Το ξέρω, θες κι εσύ, αλλά...
Όπως ήθελες κι όλα τα υπόλοιπα
αυτά που ξέμειναν από όλα τα υπόλοιπα "αλλά"...

Ξέρω, ξέρω
τίποτα δεν είναι δύσκολο όταν κάποιος θέλει, αλλά...

Ένα "αλλά" θα στέκεται εκεί ανάμεσα
κάτι σαν φόρος τιμής στα μεγάλα λόγια ανύπαρκτων πράξεων.

4 σχόλια:

S.M. είπε...

Θα βγαλουμε τη λεξη "αλλα" κ θα βαλουμε τη λεξη "και" , λογοκρισια��

S.M. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟΣ είπε...

και τι πιστευεις ότι θα αλλάξει αν το κάνουμε αυτό;

S.M. είπε...

Το συγκεκριμενο σχολιο εδω εχει χιουμοριστικη διαθεση :) Γενικα οτι προηγειται του "αλλα" δεν ισχυει. Το "και" εχει μια αισιοδοξια.